Google Analytics

péntek, március 02, 2007

Tanácsos lettem. Jótanácsos. :o)

Az uuuugy volt, hogy amikor tavaly januarban folvettek ide a miniszteriumba, akkor ez a web publisher allas egy teljesen uj pozicio volt, es nem nagyon tudta pontosan senki, hogy mi is tartozik majd a munkakorbe, illetve hogy mi mindent lehet elvarni vagy raterhelni egy web publisherre. Aztan amikor elkezdtem dolgozni rendesen, akkor boven volt idom belefolyni mindenfele projektekbe, ebbe-abba, es egy csomo olyan dolgot csinaltam rendszeresen, ami nem volt benne az eredeti munkakoromben. Szerencsere ezt a fonokok is eszrevettek, es elkezdtek pedzegetni, hogy bizony at kellene soroltatni ezt a munkat egy magasabb besorolasba. Ez volt legeloszor kb majusban, aztan az igergetes komolyabbra fordult augusztus tajan. Azota vartam. Egyszer mar ‘tutira’ igertek novemberre, aztan januarra, aztan marciusra, es mar ott tartottam, hgoy le vannak tojva az igergeteseikkel, es mar el is kezdtem mas miniszteriumokban jelentkezni nehany allasra, de most vegul is most hetfotol hivatalosan is atsoroltak ket kategoriaval feljebb. Juheeeej! Ezzel egyutt viszont egy csomo olyat is betettek a munkakori leirasomba, amit nem csinaltam eddig, de erdekelt, es mar regota szerettem volna csinalni: a torvenyalkotas. Kisebb reszem mar eddig is volt benne, de leginkabb csak a jovahagyasi stadiumba folytam bele, magaba az alkotas folyamataba csak elvetve. Mostantol viszont ez maskepp lesz. :o)

Most az elsodleges munkam a torvenyalkotas, es ‘mellesleg’ kell csinalnom a publikalasokat. (Eddig ez pont forditva volt.) Amikor bejelentette az igazgato az eloleptetest, a kollegam egybol megdobott az elso onallo torvenyhozos munkammal (nem sokat szaroznak a melyvizbe dobassal...), es tok erdekes egyelore. :) Ebben arrol kell konzultalni, hogy azokat a kepzomuveszeti dolgokat, amiket csinalnak a bortonlakok (tobbnyire rajzok, festmenyek es szobrok), milyen feltetelek mellett es hogy lehet ertekesiteni. Van egy csomo kiallitasuk is, meg minden, es ajandekba is adhatjak, meg felajanlhatjak jotekony celokra, meg versenyekre is nevezhetik oket, meg ilyenek, de penzt nem csinalhatnak belole semmikepp. Ha penzt kapnak/nyernek, akkor azt a borton tovabbi rajzeszkozok vasarlasara kell, hogy forditsa. :) Meg ilyenek. Ehhez konzultalni kellett nehany figuraval (jogaszok, ilyen-olyan szakertok, stb.), es ezeknek alapjan kellett megirni a javaslatot. Mara keszultem el vele teljesen, es atkuldtem a fonoknek jovahagyasra, meg nem szolt semmit. Kivancsi vagyok, mennyire voltam bena. 16 oldal lett. :)

A kovetkezo munkam a kutyas kommando szabalyozasa, de az csapatmunka lesz, mert az nagyon hosszu anyag, mar megkaptuk ra az elso beadvanyokat, het kozepen kezdjuk rajta a konzultaciokat. Jipi. :) Egyelroe erdekesnek talalom. Aztan konnyen lehet, hogy nehany honap mulva a hatam kozepere kivanom az egeszet, es a fejem verem a falba, hgoy felaldoztam a jo kis nyugis elvezetes webes munkamat. (De majd ilyenkor mindig az extra penzre gondolok, es akkor az majd hatha megvigasztal. :o)

Kozben Balazsnak volt egy kis gondja a terdevel, amirol majd o fog irni bovebben, remelem. (Majd nyustolom kicsit.) :o) De most mar minden rendben van nagyjabol, ugy nez ki.

Kajailag egy csomo erdekeset sutottunk-foztunk mostanaban, de most nem tudom leirni, mert szaladok a vonathoz. Jo hetveget mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: