Google Analytics

hétfő, augusztus 26, 2013

Milyen itt az iskola?

Arrol hogy milyen itt az iskola, meg a tanulas arrol egyelore fogalmam sincs, mint ahogy arrol sem hogy az itteni oktatas az jobb vagy rosszabb mint az otthoni. Ez allando vita a magyar tarsasagban, hogy milyen gyatra itt az oktatas hogy mennyivel jobb volt otthon. Mennyivel tobbet tanultunk meg otthon. 

Erre csak egy megjegyzes reszemrol - Google az en baratom, es nagyon utaltam bemagolni hogy mennyi volt Lengyelorszag Bauxit kitermelese 1980-ban.  

De nem is errol akarok irni, hanem arrol hogy reggel lattunk egy dinot valami konyvnek az elejen es Bence azt mondta hogy az egy Brachiosaurus. En eletemben nem hallottam szegeny dinorol ugyhogy mondtam Bencenek, hogy ugyan mar tanitson meg engem dinoul. Es este mikor hazajott a sulibol mondta hogy "Apa ma el kell meselnem a dinokat." 

Szoval jo apa modjara leultem, majd  mondvan hogy Google a mi baratunk  az alabbi kepet mutattam neki. 


Bence az Ichtyosaurus es a Saber-toothed Tiger-en kivul mindet, tokeletes kiejtessel megnevezte. Nem olvasta, mert meg alig tud olvasni es eleg aprok is a betuk ahogy latjatok. 

A dinokrol csak kb 6-8 hete tanulnak, es fogalmam sincs hogy mikent tanitanak, es hogy valoban ott ulnek-e egesz delelott a tabla elott es kisuttorokent mondatjak el veluk hogy "Triceratops, Triceratops, na most korusban mindenki egyszerre, Triceratops, Bence fiam te is mondjad ott hatul mert mesz az igazgatohoz". De megtanultak. Anelkul hogy itthon egyetlen dino nevet kiejtettem volna a szamon. Bar formara ismeros volt egyik masik, de hogy mi a neve arrol fogalmam sem volt. Biztos en vagyok szellemileg alultaplalt es valoszinu hogy a gyerekek sem fogjak sok hasznat venni a jovoben, de megis csak megtanulta es emlekezett ra a kis 5 es fel eves agyaval. Es ha majd otodikben is csak ezt a par dinot ismeri es semmi mast nem fog tudni akkor irok egy bejegyzest arrol hogy milyen gagyi itt az oktatas. :-) 



Nincsenek megjegyzések: