Google Analytics

szombat, december 24, 2005

Sikeres (!) interju technikak 3. Avagy beleptunk a "Last minute evebe"

Sajnos az emuDesigntol nem jott visszajelzes. Bekoszontott a december. Karacsonyfak mar december elejen megjelentek a hazakban. Es egyre tobben diszitettek fel a hazaikat.

Munka ugyben korulbelul ket naponta kaptam telefont az ugynoksegektol hogy meg mindig keresek-e munkat es hogy elkuldhetik-e az oneletrajzom.

De semmi reakcio ugyhogy december 16 korul mar fel is adtam es nem is jelentkeztem mert mindenhonnan csak automata level jott hogy januar 16-ig szabadsagon vannak. Ugyhogy nyaralas. Ami jelen esetben a kert befejezeset jelentette. Megszerveztuk hogy megepitsek a pergolat, meg rendeltuk a kerites anyagot, felszereltem a csillart a bejarathoz szoval elmentek a napok.

Aztan dec 20-an hivott valaki hogy Visual Basic programozoi allas erdekel-e. Hat en eppen a Coldfusion-ban voltam benne es mar csak par szaz oldal volt hatra konyvbol amibol tanultam de nem akartam kihagyni a lehetoseget ugyhogy elmentem az interjura. Majdnem minden hibat elkovettem itt is. Az idopont az interjura nem volt jo mert aznap erkezett a kerites ugyhogy pentekre rakattam. Es innentol kezdve a sorsunkat a "last minute" azaz az utolso pillanat jellemezte es azota is jellemzi.

Az egesz a keritessel kezdodott.
A keriteses ceg szabadsagra ment Dec 22-en es legkozelebb csak januar vegen nyitnak ki. Szoval pont 22-ere igertek. Egesz nap vartam oket nem voltak sehol ugyhogy 4 orakor elindulta Lillaert a korhazba (ahol dolgozott!) hogy elmenjunk estere dolgozni a Bunningsba. De elotte haza ugrottunk mert a keritesest vartuk, nem jott, ugyhogy elindultunk dolgozni es 10 perc mulva csorgott a telefon hogy megerkezett majd mire mondtuk volna hogy vissza fordulunk megszakadt. Vissza fordultunk de nem volt sehol. Vartunk majd 20 perc utan megjelent egy 60 eves no egy UTE-tal (ez itt igen nepszeru az epitetok koreben. Majd lepakolta a kerites elemeket. Majd elvette a penzunket es haza ment. Persze ekkor mar egy oraja dolgoznunk kellett volna es masnap intertju.

Az interjurol december 23-an penteken kestem par percet (ismet nem egy jo pont) de az interjun jol sikerult szerepelnem. Visual Basicrol amugy nem esett szo annal inkabb egy rendszerrol amit OMNIS-nak hivnak amirol sosem hallottam pontosabban annyit tudtam hogy egy fejleszto kornyezet. Szoval elmeseltem mit csinaltam aztan kellett egy kicsit papiron programoznom - igen vicces volt a kozepiskolas papiros dolgozat elmenye. Aztan elbucsuztunk es kellemes karacsonyt kivantunk.

Par ora mulva hivott hogy annyira jo voltam hogy felvettek.

A ceg a FlightCentre repulojegy arusito es szallas szervezo ceg. 11 orszagban kb 600 uzlete van es az ezekben hasznalt nyilvantarto programot kell maszirozni. A reszletekrol kesobb.

Nincsenek megjegyzések: