Google Analytics

kedd, július 18, 2006

Benneeee leszek a fókuszban!

Na jo, azert nem akarom teljesen megteveszteni a tarsasagot, igazabol csak arrol van szo, hogy beneveztem egy piackutato ceghez, hogy reszt vehessek nehany fokusz csoportban, es tesztelhessek kulonbozo termekeket, ilyesmit. Epp hogy bejelentkeztem, mar hivtak is, hogy akkor menjek jovo kedden (ma) egy olyan fokuszcsoportba, ahol a vasarlasi szokasainkrol kell beszelgetni, es egy nagy bevasarlokozpont szeretne teszteltetni a reklamjait, hogy melyik tetszik az embereknek, es melyik nem. Egy-egy ilyen alkalomert $60-70 dollart fizetnek, ami nem rossz 1 oranyi beszelgetesert valami olyasmirol, ami raadasul erdekel is. :o)

Ami engem megragadott, az inkabb az olyan jellegu felmeresek, amikor pl. uj filmeket kell megnezni, premier elott, es velemenyezni, valamint segiteni osszeallitani a traliert (azaz a beharangozot) egy-egy uj filmhez, az alapjan, hogy a fokusz csoport melyik jeleneteket tartotta a legjobbnak az adott filmben. Meg ilyenek. Egy csomo ilyen erdekes dologban reszt lehet venni ,raadasul fizetnek is erte. Tiszta haszon. :o) Egy kollegam ajanlott be engem, ezuton is koszonom. (Thanks, Ben. :o)

Ez az elso alkalom lesz nekem ma este, kivancsian varom. Aztan majd beszamolok.

Nincsenek megjegyzések: