Google Analytics

csütörtök, december 13, 2007

Elobbre hoztak!

Csak egy gyors orom-megosztas (mert amugy semmi valtozas nincs babailag), hogy most hivtak a korhazbol, hogy megis csak sikerult elorehozni a gyerekeket, es jovo szerdan szulunk!!!! :oDDDD Jipiiiii!!!!! Megsem Szentesten szuletnek a sracok! Annyira orulok, el se tudom hinni, hogy mar egy het sincs addig, hogy a kezunkben tarthassuk oket! Jipiiii!! (Persze lehet, hogy idokozben megindulnak maguktol, de szerintem annyira sokaig mondogattuk nekik, hogy kapaszkodjanak es maradjanak belul, amilyen sokaig csak tudnak, hogy most mar nem mernek elengedni, es inkabb kapaszkodnak ezerrel.) :o) Pedig mar gyonyoru nagyok (velem egyutt ertelemszeruen - bar ram foleg csak a 'nagy' jelzo illik mostansag), es fejlettek, most mar nyugodtan elengedhetnek bent a zsinorokat es kijohetnenek. De igy is kiraly lesz, ugyhogy jovo kedden kell befekudnom, es Szentestere mar itthon is leszunk, ha minden jol megy. Hurraaaa! :o)

Tegnap voltam kulonben orvosi vizsgalaton, es egy nagyon utalatos oreg dokit fogtam ki sajnos, aki nem nagyon akart se megvizsgalni, se meghallgatni, pedig lett volna nehany kerdesem, (hogy pl. normalis-e, hogy a hasam annyira feszul, hogy a terhessegi csikok menten verzik, meg hogy ejjelente legszomjra ebredek, meg ilyenek), de csak leszerelt, es lenezoen mosolyogva azt mondogatta, hogy bizony a terhesseg nehez... Hiaba mondtam, hogy nem errol van szo, nem nehez, es nem is panaszkodom, csak erdeklodom, mert ugye mindig azt mondtak mindenhol, hogy ha barmi miatt aggodsz, kerdezz, foleg az ikrek eseten, ahol nem olyan konnyu megallapitani a helyzetet, mint egy babanal, leven joval ritkabb. Na mindegy. Minden heten ket orvoshoz kell mennem, a szuleszhez es a belgyogyaszhoz (a diabetesz miatt). Ez a mogorva volt a szulesz, a belgyogyasz nagyon rendes volt, megnezte a cukorszintjeimet is (amit magamnak merek otthon naponta 4x es amirol naplot kell vezetnem), es o is azt mondta, hogy mivel esik a cukrom (vagy mi), az aznapi konziliumon megbeszeli az esetemet a tobbiekkel, es meglatjak, mit lehet tenni, mert jobb, biztonsagosabb lenne mar kint a kicsiknek. A belgyogyasz csapat mar a mult heten is ezt mondta, de a szulesz csapat 'megvetozta', mert hogy nincs ra kapacitasuk, mert mindenki szabadsagon van. :o(

Aztan ma meg felhivtak a jo hirrel, hogy megis elorehoztak, es hogy elvileg mar a mult heten is varolistara tettek, hogy ha barki megszul hamarabb az eddig elorejegyzettek kozul, akkor annak a helyere elorevesznek minket. Es most pont ez tortent, ma megszult valaki, aki jovo szerdara volt kiirva, igy en is elore johettem egy hettel. Jipiiii. :o)

Most mar csak az lehet, hogy addig beindulnak maguktol, mondjuk a hetvegen, es akkor mégelobb jonnek. (Ami egyebkent nem lenne meglepo, mert szuleim most erkeznek holnap vegre, tele vagyok orommel, izgalommal, varakozassal, attol siman beindulhatnak... :o))) De remelem most mar, hogy kihuzzak jovo szerdaig, es akkor minden oke lesz. Addig is most ujra osszeszoritom a labam. ;o) (Ami egyebkent most csak teljesen kepletes, mivel valojaban nem tudom osszeszoritani, leven haromszorosara vannak dagadva a labaim combig. :o)

Szoval ezek vannak. Ha meglesznek a kicsik, teszek fel kepeket is roluk, addig mar nem sokkolnek senkit a mostani mereteimmel... ;o) (Csak hogy elkepzeles legyen: a gyerekek jo 3-3,5 kilosak most fejenkent. Magyarul a kemeny 150cm-s magassagomhoz egy majd' 7 kilos baba lapul odabent...) :oDDD Van egy polom, amin a gombolyu hasamra utalva az van irva, hogy 'gorogdinnye csempesz', de most mar találobb lenne a 'strandlabda csempesz' vagy talan meginkabb a 'holegballon csempesz'. :o)

Koszi mindenkinek a biztato vendegkonyves beirasokat, kommenteket, sms-eket, emaileket, dragak vagytok!!!!

8 megjegyzés:

bogdanovits írta...

Mindennap nézzük a bloggot, hogy mikor jön a nagy hír! Szurkolunk és még egyszer kitartást! Már tényleg nincs sok hátra! Szép kis Karácsonyi ajándékotok lesz!
Puszi,
Ildi

Hugo írta...

Hát eléggé zavarban vagyok most, úgy tudtam, hogy Ausztráliában nem az angyalka, hanem a Mikulás hozza a karácsonyi ajándékot. De ezek szerint a gólya...

Agi írta...

Sziasztok! Nagyon izgulunk, folyamatosan nézzük a blogotokat, várjuk a híreket :o) A legvége nagyon nehéz volt nekem is (én túlhordtam 10 nappal - igaz, hogy nekem csak 1 kissrác lapult odabent, de ő 4080 grammal és 61 centivel született -, imádtam a terhességet, de a végén már alig vártam a szülést, minden bajom volt) A méretek miatt meg ne aggódj, a gép 3 adatból saccolja (az egyik a combcsont hossza, a másik kettőben most hirtelen nem vagyok biztos) és tapasztalatom szerint azért elég jelentős a tévedési arány (barátnőimnél és nálam is többet mondtak). A 150 centis magassághodhoz ha 3 kg-osak fejenként, már az fantasztikus.
A terhesség legvégén a hasfeszülés, légszomj stb. szerintem teljesen normális, ne aggódj :o)
Kitartás!!! ;o)

Geza Kallo Chartist and Professional Trader írta...

Drukk-drukk-drukk! :))))

Névtelen írta...

Sziasztok, drágaságok!
Ahogy elnézem, sokakkal együtt nagyon drukkolok nektek, és várom a híreket meg a képeket! Szerdán különösen izgatott leszek, az tuti! :)
A méreteid miatt ne aggódj. Nekem egy gyerek szoptatása is lecsoffasztott, úgyhogy kettő egykettőre fitness-mamit fog belőled csinálni! :)
nagy puszi,
B.:)

Gergo Bacskai írta...

Hoppá! Előrehozták?! Abból a szempontból jobb, hogy -kicsit- megkönnyebbülsz, de hidd el szuper ajándék (lett volna) a Jézuskától. Én is dec. 24-én szültem és életem legnyörűbb ajándéka volt, életem legszebb Karácsonyán :-)
Továbbra is csuriban az ujjunk itt Dublinban! Hajrá Srácok!! Ne kínozzátok a Mamit!
Ági (loveisintheair)

Pista írta...

Sziasztok, szinte minden nap olvassuk a blogotokat és együtt izgultuk végig a terhességed :) Már nagyon várjuk a képeket a kicsikről.
Kitartás :)

Névtelen írta...

Szia! Már nagyon izgulok,gondolok Rátok szerdán!!!Kitartás!!!