Google Analytics

péntek, február 29, 2008

Forog velunk a vilag!

Csak egy gyors rovidhir: BENCE MA MEGFORDULT! Volt egy kis nyuszoges az agyuk felol, es odamentem, hogy megnyugtassam Bencet, aki ekkor hasonfekvesbol kinyomta magat komoly nagy fekvotamaszba, aztan abbol lerakta a fejet oldalra - nem eldolt, vagy leesett a feje, hanem lerakta szepen lassan - aztan megallt kicsit, majd szepen lassan utana huzta a feneket es aztan a labat is. Es kesz, mar meg is fordult. Aztan meg vigyorgott ugy felalomban. :o) En meg oromkodtem, es adtam neki puszit, aztan beajult es visszaaludt. :o) Kis draga.

Gergo pedig ma reggel vagy egy negyedoran at 'meselt' a kis allatkaknak a feje folott a kisagyban, pedig amugy alig hallani a hangjat. Edes kis rekedt hangja van, mintha evtizedek ota whiskyzne. :o) (Es nem, nem adtunk neki whiskyt. Tenyleg nem.) :o)

Idonkent irigylem reggelente Balazst, amikor munkaba megy, hogy o le tud zuhanyozni reggel gond nelkul (es anelkul, hogy valaki ulne vele szemben a foldon a kis hintaszekben es nezne), egesz nap akkor es azt eszik, amikor es amit csak akar, es akkor megy pisilni, amikor akar (es amikor kell neki), mig nekem ezek a luxusok nem nagyon adatnak meg napkozben a kicsik mellett. De akkor az ilyen pillanatokra gondolok, ahogy latom, hogy dumalnak, mosolyognak, forognak (!), es akkor megis azt gondolom, hogy szarni az evesre, pisilesre, megis csak nekem a legjobb! :o)

2 megjegyzés:

Erika írta...

Lilla!! Annyira szeretm olvasni a blogotokt! Hihetetlen humorral írsz!! Remélem egyszer majd találkozunk!!Erika

bogdanovits írta...

Szia,
nem túl korai ez még?... de ügyes!!!
Puszi,
Ildi