Google Analytics

szerda, június 25, 2008

Szembetûnõ különbség

A minap kicsit nyugosek voltak a babak furdeteskor, ezert gondoltam, elterelem a figyelmuket a furdoben talalhato kis tapadokorongos tengeri allatkakkal, mikozben cibaltam lefele a ruhajukat. A kiserleti alany Gergo volt. Eletartottam a kis csikohalat es a tengeri csillagot. Nyult a Csillag fele. Aztan felvettem a kis rákocskát meg egy halacskát, es nyult a rakocska fele. Aztan eleraktam a csillagot es a kis balnat, es elvette a csillagot. Erdekes volt, hogy miert is valasztja azt, amelyiket. Azt mar tobb gyereknel is megfigyeltuk, hogy egesz picurka koruktol kezdve a szem mint ket pont az nekik tajekozodasi pont, es mindennek osztonosen a szemebe neznek (marmint mindennek, aminek van szeme. Tehat az embereken kivul a mindenfele pluss es muanyag allatkaknak is, stb.). Szoval nagy valoszinuseggel a kétszemu csillag es rákocska sokkal szimpatikusabb, ismerosebb volt neki, mint annak az egyszemu baratja, aki persze nem egyszemu, csak az eppen a testenek azon a felen van, amit a gumimunkasok gondosan szetfureszeltek hosszaban es kis tapadokorongokat szereltek a tulso felukre.

Persze amikor le akartuk mindezt videozni, hogy bizonyitsuk, mikent is megy ez, mar nem kellett neki a kétszemû, mar jatszott az egyszemuvel is, talan mar megismerte. Vagy valami. De az biztos.

Nincsenek megjegyzések: