Google Analytics

hétfő, december 22, 2008

Levél a Mikuláshoz

Ez a levél karácsony elõtt érkezett a Mikulás/Jézuska postaládájába az ikrektõl. Erdekes módon Balázs postafiókján keresztül...

Kedves Jézuska-Mikulás,

Bence vagyok, és azért irok, mert már nagyon régóta - már vagy egy éve! - vágyom egy jó kis játékra, és azt hallottam, hogy neked van egy fölösleges wiid, amit pont nekem szántál. Jó gyerek voltam egész évben, sokat ettem, aludtam és nõttem. Nem is veszekedtem sokat Gergõvel. A kezét is csak véletlenul haraptam meg néhányszor csontig. Ha esetleg nem hoznál wiit, akkor kénytelen leszek Gergõ pléjsztésönjén osztozni, amit biztos õ kér majd.
Na most már mehetek vissza játszaniiii?

Gergõ vagyok, és azért irok, mert Bence is irt. Es én nekem meg pont fáj a fogam. A pléjsztésön háromra. Es én sem veszekedtem. Es én is jó gyerek voltam. Es Bendeckét is csak egyszer löktem fel a múlt héten.

Ha valami érthetetlen okból esetleg nem kapnék pléjsztésönt, akkor kénytelen leszek Bendeckével játszani (=veszekedni) a wiin, amit õ kap, de azt biztosan nem akarhatja senki.

Ja, és ezt a levelet semmilyen körülmények között sem Apa iratta velünk, hanem saját szabad akartunkból kérünk wiit meg pléjsztésönt, ami nem is tudjuk, hogy micsoda, de biztos jó lesz, legalábbis Apa azt mondta.

Hra, hra. Keeesz vagyoook, Apaaaa!

1 megjegyzés:

AtonHotep írta...

:D Kíváncsias volnék a minden bizonnyal ezen sorokon meghatódott Mikulás reakciójára... :D