Google Analytics

szombat, augusztus 15, 2009

Chick magnet, avagy A Megállapodás

Gergo vagyok, es azert irok, mert ragadnak ram a csajok. En nem tudom mi van, de akarhova megyunk, vadidegen kiscsajszik kapnak olbe vagy fognak kezen es nem eresztenek...

Valamelyik nap is kimentunk a Roma St parkba az osokkel + nagyosokkel, hogy 'kikapcsolodjunk', erre epp csak hogy odaertunk, ramugrott egy kis szoke csirke, aki amugy is SOKKAL idosebb volt nalam, legalabb akar 5 eves is lehetett a ven tyuk, es kezen fogott es vitt... En meg csak neztem a mamira, segelykeroen, hogy mentsen mar ki szorult helyzetembol, mert bar nem volt ellenemre a kiscsaj, de hat megis csak csaladi programra mentunk, nem csajozni... De a mami csak elnezoen mosolygott, es fenykepeket csinalt rolunk (!), ahelyett, hogy kimentett volna a kiscsaj karmai kozul. Aztan amikor mar lattam, hogy nincs menekves, akkor inkabb beadtam a derekam, szepen fogtam a kezet, es setalgattunk ott a parkban kezenfogva vagy egy negyedorat... Aztan szakitottunk - kulso nyomasra persze...

Bence meg kozben egy kis arab kislanynak probalta csapni a szelet, akik a szomszed asztalnal ultek csaladostul (mondjuk még csak kettoig tudok szamolni, de lehettek vagy negyvenen a fekete fatyoljaikban, meg mindenben, ahogy kell), de Apa nem nagyon hagyta oket kibontakozni (pedig aranyos kis gondor haja volt), mert attol felt, hogy esetleg Bence csak ranez a kislanyra, aztan majd jol el kell vegye felesegul, vagy ki tudja... Ugyhogy aztan Bendec inkabb az evesbe olte a szerelmi banatat, es megevett vagy egy egesz nagy sultkolbaszt! (Pedig amugy mar napok ota nem eszik rendesen, csak visit, hogy jon a foga es nyáladzik, mint a gép. Nem is ertem, mit van ugy oda, mar amugy is tele van a szaja foggal, most egy-ket extra fog ide vagy oda...)
Elozo este meg egy etteremben voltunk, a mamiek barataival, es ott is ramragadt egy kiscsaj, az is 5 eves volt (biztos ennek a korosztalynak jovok be...), az meg folyton cipelni akart, meg tancolni. En meg inkabb szaladgaltam volna, igy aztan inkabb adtam a kedveset, de huvoset, hatha ert a szobol. De ettol persze csak megjobban beindultak a kiscsajok, ugyhogy vegul aztan itt is hagytam magam, gondolvan, hogy hamarabb szabadulok, de nem szabadultam hamarabb. Ugyhogy kenytelen voltam szaladgalni es tancolni egesz este.

Nehez a legényélet. Azt hiszem, lassan inkabb majd megállapodom.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szépek a fiúk, nem csoda, hogy ragadnak a csajok. :)

És a legapróbb frontján mi a helyzet? Hogy érzed magad? Minden rendben? Fiúk várják vagy nem foglalkoztatja őket?