Google Analytics

péntek, november 14, 2003

mit is mondjak... Elkezdtem erdeklodni...
Mi kb. 150k-t tudunk most raszanni egy telekre (es meg egyszer 150k kb a haziko ra.) Ennyi penzert sajnos nem sok mindent adnak, illetve sokmindent, csak nagyon messze a varostol... Mi max. 30-45 perc tavolsagban gondolkodunk a citytol. Ezek a telkek olyan 200-250ezer dollarosak, a gyengebbek. VAnnak telkek 4-500ezer dolliert is. Sajnos. :o( Szoval, egyelore egy csomo tajekoztatast kertem, aztan meglatjuk.
Itt neztem szet:
www.realestate.com.au


Nagyon egyetertek Juliussal a magyarok osszetartasat tekintve. (Mas egyebekben is, de most errol beszeltunk. :o) Amikor felvetodott a gyori talalkozo reven a brisbane-i talalkozo otlete is, akkor en is gondoltam, hogy megkeresek a wiw.hu-n keresztul par itteni magyart. Irtam is 5 'meghivo' levelet, de legalabbis bemutatkozast. Egy levelet kaptam valaszul, de lehet, hogy a tobbiek nem nezik rendszeresen azt a postat. De EGYET legalabb kaptam, es a srac azt irta, hogy nagyon szivesen reszt venne, es majd jelentkezik is, de most epp vizsgaidoszaka van az egyetemen, ugyhogy el van havazva, de mindenkepp szamitsunk ra is.
Tovabba irtam egy rovid levelet a brisbanei magyar konzulnak, hogy ha van kedve megismerni az '56 UTAN erkezett magyarokat is, akkor szivesen latjuk egy bbq-ra egyik delutan november vegen. Rogton masnap (!) vissza is irt, hogy szivesen, de mar letezik egy magyar kozosseg itt, minden masodik heten talalkoznak, meg is irta, hogy kit es hol kell keresni. Jolesett. Meg is fogom oket keresni.
Szoval, azt gondolom, hogy nem teljesen remenytelen ez az egesz _osszetartas_ dolog, legalabbis itt Brisbane-ben mindenkeppen jo eselyeket latok. :o)))) Hajra, otthoni gyerekek, siessetek, es itt epitsunk kozosseget magunknak kozosen!!! :o))) Lilla

Nincsenek megjegyzések: