Google Analytics

szerda, december 03, 2003

Tegnap beugrottak hozzank Bertok Zoliek is, felesegevel, Katival. 5 perccel elottuk ertem haza munkabol, nem is tudtam, hogy jonnek, ugyhoy varatlanul ert a dolog, nem is tudtam keszulni. A multkor ugyanigy jartam Juliusekkal is, hogy munka utan jottek, (bar ok kulon kertek is, hogy mellozzuk a 'vendeglatast', de azert en szerettem volna valamivel keszulni, legalabb valami sutit sutottem volna, vagy ilyesmi. Szoval, csak szeretnem eloszlatni az eddig kialakult kepet, hogy rossz vendeglatok lennenk, mert imadunk sutni-fozni, vendegeket varni, keszulodni, de mondjuk most nem jott ossze egyik alkalommal sem, mivel eleg villamlatogatas volt mndketto. NA, mindegy, most mar nem magyarazom a bizonyitvanyom.

Zoliek nagyon jofejek voltak, talan csak fel orat voltak nalunk, de meg legalabb harom napot tudtunk volna megallas nelkul dumalni. Egy csomo tanacsot adtak az epitkezessel kapcsolatban, meg ugy egyebkent is. Szoval tenyleg aranyosak, csak jokat tudok roluk mondani.
(A queenslandi meleget nem birtak, es engem okoltak, amiert Ti mind Brisibe akartok jonni, ahelyett, hogy a jo napfenyes Sydneybe mennetek... Nem is en kezdtem.... :o)))))

Na, ennyit errol, megneztem a talalkozos fotokat is, mar alig varom, hogy Benneteket is szemelyesen megismerjelek!!!!
Kuldtem en is egy 'bemutatkozo' kepet Tibnek, ha esetleg fel tudja tenni valahova, hogy Ti is megismerjetek majd a repteren, ha jottok!

NA, megyek dolgozni!

Nincsenek megjegyzések: