Google Analytics

hétfő, január 08, 2007

Kempingezés hegyek
Stradbroke Island

Mar korabban akartam irni az elmult nehany heti kempingezeseinkrol, (most ez a nagy slager nalunk :o), de aztan ugy gondoltam, hogy megvarom, amig elkeszulok a kepek feltoltesevel is. Na, most aztan felraktam a kepeket, ugyhogy johet a beszamolo is. :)

Tamas Andi baratnonk szervezett december elso hetvegejere egy kempingezest Stradbroke Island-re, ok mar tobbszor voltak ebben a kempingben, es gondoltak, hogy most osszehivjak oda a barataikat egy nagy kozos kempingezesre. Nahat ennel jobb otletuk nem is lehetett volna, istenien ereztuk magunkat vegig! (Leszamitva egy kicsit talan az elso napot, mert mivel a kempingezes egy hosszu hetvegenek volt tervezve, pentek-szombat-vasarnapra, ezert a penteket ugy tudtuk csak megoldani, hogy Balazs beteget jelentett a munakhelyen. Ettol persze teljesen lelkibeteg lett az oszinte kis lelke, de aztan ahogy elertuk a tengerpartot, ez az erzes nyom nelkul elmult benne azt hiszem. Lehet, hogy mar a kompon is elmult... :o)

Stradbroke Island azert is tok jo, mert egyreszt viszonylag kozel van Brisbane-hez (Gold Coastrol visz at a szigetre a komp egy jo 40 perc alatt), de azert megsincs annyira kozel, hogy tul zsufolt legyen. (Mivel maga az atkeles a kompon a kocsival viszont nem olcso mulatsag, szoval nincs teletomve a hely.)

Point Lookout-tol nem messze volt a kemping, egy festoi tengepart mogotti fas reszen, gyonyoru volt, nem is lehet leirni, inkabb csatolok nehany kepet. :o)

Mar egesz heten lazban egtunk egyebkent a kempingezes miatt, de keszulodni nem nagyon volt idonk, csak az utolso este mentunk el egy kemping boltba bevasarolni ezt-azt, ami meg hianyzik. Gyakrolatilag MINDENunk hianyzott, csak egy kicsi kutyaol satrunk volt, meg ket halozsakunk, ennyi. De most aztan elmentunk, es jol beszereztunk mindenfele egyebet, kemping gazsutot, polifom matracot, kemping tojastartot (ez nagyon fontos, mert minden reggel tojast sutottunk reggelire), hutotaskat, kemping edenyeket, stb. Fu, tiszta karacsony erzesunk volt, amikor kijottunk a kempingboltbol a szazezer uj kis szerzemennyel! :o))) Alig vartuk a masnapi indulast!

A feljebb vazolt okok miatt osszefogtunk Hadnagy Janiekkal, es kozosen mentunk az o kocsijukkal, es osztottuk a komp koltsegeket, ami igy aztan anyagilag nagyon jol jott ki, viszont sajnos az eredetileg tervezett cuccok felet sem tudtuk elvinni. :o( (Meg persze ok sem szegenyek, pedig aztan ugy megtomtuk az autot, hogy csak na!) De azert igy is kiraly volt minden, es nem hianyzott semmink.

A tarsasag isteni volt, Kolbaszos Nagy Feri baratunk kimondhatatlanul finom birka paprikast kanyaritott az egyik este a csapatnak bogracsban, de vittunk szalonnat, tepertot, palacsintat, kakaot, miegymast, mindenfele hazait. :o) Mindket este hajnalig beszelgettunk - illetve csak a tobbiek, mert minket mindket nap eleg hamar elnyomott az alom, viszont kompenzalas keppen mar reggel 5-kor kuruttyoltunk. :o)

Balazsek kimentek egyik delutan boogie boardozni, ezt igyekeztem megorokiteni. Elozo este pedig elmentunk a partra setalni Balazzsal, nem furodtunk, mert elegge viharos volt a tenger, ami viszont kivalo alkalomnak bizonyult egy eletmento csapatnak a gyakorlatozasra, hogy megtanuljak, hogyan kell menteni a viharos tengeren. Kemeny volt! :o)

Ugyanekkor talaltunk egy barna tavat is , (ami allitolag azert barna, mert a kornyekbeli teafak szinezik meg a vizet, tehat gyakorlatilag egy oriasi tea lett a tobol...), nagyon erdekes szinei vannak, de azert belemenni nem mertunk.

Jartunk tovabba egy nagyon kiserteties tajon is, ami tok ugy nezett ki, hogy minden pillanatban arra szamitottam, hogy mindjart rankugrik egy krokodil valahonnan, a hollywoodi horrorfilmekben pontosan ilyen tajon szoktak megtamadni a verszomjas krokodilok a gyanutlan hosnoket...

Ja, a tortenet illo befejezesekent pedig a kemping utan hetfon, amikor visszamentunk munkaba, Balazs ugye gyonyoru barnara sult a nagy 'betegallomanyban', es ennek oromere egesz nap 'sunstroke'-nak (napszúrásnak) szolitottak a kollegai... ;o)

IMBIL es a szarvasos Borumba Deer Park

Ket het mulva ujra szedtuk a satorfankat es mentunk kempingezni, ezuttal a Glass House Mountain-be. Ezt most Hadnagy Jani baratunkek szerveztek az o torzshelyukre. A tarsasag osszetetele valtozott egy kicsit, de a hangulat most is jo volt! :o)

Ez most egy hosszabb kemping lett volna a karacsonyi szunetben, de mivel Balazs dolgozott a ket unnep kozott, ezert mi csak pentek este tudtunk menni. Mire odaertunk a kis hegyi faluba (Imbil) , mar korom sotet volt, es fogalmunk sem volt, hogy hol is van a kemping, ugyhogy csak mentunk a fouton, remelve, hogy majd csak lesz valami jelzes... De nem nagyon volt. Mar messze elhagytuk a falut, es ott tartottunk, hogy Balazs azt mondta, hgoy ha 5 km-en belul nem lesz semmi, akkor visszafordulunk, visszamegyunk a faluba, es erdeklodunk a pentek este lévén addigra mar magukat egeszen biztosan matt reszegre ivo helyiektol... Hal'Istennek erre vegul nem kerult sor, mert eppen 5 km mulva lattunk az ut szelen egy kis fa tablacskat, hogy Deer Park arra. Ugyhogy fellelegeztunk, hogy jipi, megvan a kemping. Az igazi kihivas azonban csak ezutan kezdodott, ugyanis ez varakozasainkkal ellentetben egy eleg nagy kempingnek bizonyult, es meglehetosen remenytelennek tunt a tarsasag mar ott levo felenek felkutatasa a korom sotetben... Mindenesetre elindultunk a kempingben az uton szepen lassan korbe a kocsival, es probaltunk fulelni, hogy hol beszelnek magyarul... Igy 'autokaztunk' vagy egy 10-15 percet, aztan ugy gondoltuk, hogy lesz ami lesz, most mar lesatorozunk valahol, aztan majd reggel megkeressuk a tobbieket. Kimentunk az egyik ut vege fele, es csodak csodaja, a tobbiek is epp ott taboroztak! :) Nagyon orultunk, felvertuk a satrat, kaptunk isteni szarvasporkoltot vacsorara, amit ott foztek a tobbiek bogracsban, aztan Activity-ztunk a tuz korul, majd ugy aludtunk reggelig, mint a bunda.

Reggel felebredtunk, kijottunk a satorbol, es koros-korul szarvasok legelesztek! Hihetetlen volt! Persze a kemping el van keritve a vadaktol, de mivel mi a kerites mellett vertuk fel a satrunkat, a szarvasok megis csak ott legelesztek mellettunk! Allat volt! Meg is lehetett oket simogatni!!! A gyerekek elmeseltek, hogy mar az elmult napokban is ott voltak a szarvasok, es ok el is neveztek oket, meg minden. Olyan igazi pottyos, szoros agancsu dam szarvasok voltak, (amilyenek a Mikulas szanjat huzzak), nagyon aranyosak voltak, nem gyoztem oket simogatni.

Masnap aztan mindenki elindult haza, ugyhogy mi is leszedtuk a satrat, es egy kis kirandulasra indultunk ott a kornyeken. Megneztuk a Borumba Dam-et, es Imbilt is, ami igy nappali vilagossagban sokkal baratsagosabbnak bizonyult, mint elozo ejjel... :o)

Tovabbi kepek itt, a megfelelo galeriaban.

Társaság-update

Ja, es egy kis 'update' a tarsasag babairol: Beninek most mar 6 foga van (4 felul, 2 alul), es mar maszik, es all is! Gyakorlatilag odamaszik barmihez illetve barkihez, amit eleg stabilnak gondol, es semmi perc alatt mar fel is huzza magat allohelyzetbe. Tunderi. :o)

A csapat masik babaja, Borika is mosolyog es 'dumal' mar folyton, Anett nemreg meselte, hogy mostanaban leginkabb hutomagneseknek es a furdoszobai kis gumiallatokkal baratkozik Borika, es rendszeresen elmeseli nekik a napi torteneseket. :o)

Hogy a fozes se maradjon ki teljesen, el kell mondjam, hogy a mult heten szilvasgomboc fozesre adtam a fejem, miutan a csalad magyarorszagi resze meselte, hogy milyen finom szilvasgombocot ettek, en se birtam tovabb. Talaltam egy isteni receptet a mindmegetten, ami nagyon gyorsan megvan, es nagyon finom lett, Balazs is dicserte. Az egyetlen 'hiba' benne, hogy itt nincs az a finom voros magvavalo szilva, mint otthon, hanem itt inkabb csak azok az oriasi, ringloszeru szilvak vannak, amik viszont nem olyan izletesek, raadasul oriasiak is. De vegul ennek egy kisebb verziojabol, az otthoni potyoka (vagy fosoka) nevre hallgato szilvabol csinaltam, ami viszont kicsit savanykasabb lett, mint a rendes voros, de ezen egy kis fahejas cukorral vegul is lehetett segiteni. :o) Jo lett na. :o)