Google Analytics

vasárnap, október 14, 2007

Festo tanfolyamon jartam

A szuletesnapomra kaptam egy harom napos festo tanfolyamot a baratainktol. A Feri aki a kolbaszt tolti, es egyutt dolgoztam vele a FlightCentre-nel meselte hogy o volt ugyanezen a tanfolyamon es megmutatta a kepeket amiket ott csinalt, es nagyon jok lettek. Szoval meg akkor megbeszeltuk Lillaval hogy majd egyszer en is elmegyek. De aztan ennyiben is maradt a dolog. A baratkak meg kozben jol megleptek vele, szoval jo volt.

A tanfolyam csutortok pentek szombaton volt ugyhogy sajnos ket szabadnapot el kellett hasznalnom, ez nem volt jo, de megerte. A tanfolyamot egy festo tartotta, igazabol nem tudom hogy tanar-e vagy muvesz inkabb, ez nem derult kis sajnos. Egy iskola termeben volt a varos masik vegeben, kb egy oranyira tolunk.

Jo koran menten egyreszt hogy elkeruljem a csucsforgalmat masreszt hogy jo helyem legyen. Elso lettem. Szepen megkerestem a legjobb helyet a teremben es vartam. Szepen kezdtek gyulekezni az emberek. 70 eves nenikeket hoztak, gondolom a gyerekeik es segitettek nekik felallitani az allvanyt, meg kipakoltak a cuccokat. Kicsit ugy ereztem magam mint aki egy nyugdijjas klubba kerul. Aztan kezdes elott 10 percel mondtak hogy a masik teremben halado ora lesz, es aki akar menjen oda. Kerdeztem hogy ki szamit haladonak. Erre mondtak hogy az aki mar festett valaha. Remek, en mar festettem 5 kepet, akkor menjek at? Persze. Ugyhogy osszepakoltam es persze szinte a legrosszabb helyet sikerult megszereznem. Na jol kezdodik. Nem baj, vittem kamerat hogy felvegyem. Vegul is szerencsem lett, mert az festo bacsi a mi termunkben egyszerre ket kepet csinalt, mert persze annyian voltak hogy a kezdok nem fertek el a masik teremben.

Lepesenkent mutogatta hogy mit fessunk, mi meg masoltuk. Ugy kezdte hogy huzott harom vonalat a kepre, elmondta hogy ez a hegy vonal, ez a viz, ezek a fak. Majd elment elmutogatni a masik terembe. 10 perc mulva jott vissza. Majd festette egy hallvanykek hatteret a legfelso vonaltol felfele, majd ujabb 10 percre atment a masik terembe. Es igy ment az elso nap. Az egesz kep kb 45 perc alatt keszult el, de ez sajnos a sok varakozassal eltartott egesz nap.

Ezt sikerult csinalnom. Sajnos nincs befejezve, azt mondta a festobacsi hogy majd masnap reggel befejezzuk. Nem fejeztuk.
















Es ez igy folytatodott a masodik nap is. A harom nap alatt 6 kepet kellett volna csinalni. Az elso nap vegen egy minuszban voltunk. Nem baj, majd csinalunk 5-ot., egye fene.

Masodik nap ket kis kepet csinaltunk amik egymashoz csatlakoznak.

Hat az enyem nem nagyon csatlakozott, es a szine is buta lett. A kereteket lehetett vasarolni ott helyben. Nem akartam eztra penzt kolteni de amikor lattam, hogy az egyik ficko rendkivul pocsek kepe mennyire jol nezet ki a keretben, gondoltam, ez biztos segit az enyemen. Hat nem segitett :-( Majd lekaparom es csinalok ra valami szep szines kepet es elarverezem a munkahelyen.


A masodik napon tehat ket kepet csinaltunk, de ez igazabol egy. Na mindegy. Majd a harmadik napon biztos csinalunk legalabb kettot.

Kozben a festobacsi kepeit amit csinalt napkozben tombolan elosztogatta. En is nyertem egyet. Nem tudom mennyire hires ez a festo, vagy hogy hany kepet osztogatott eddig el, de gondoltam bekereteztetem es elrakom. Hatha ezzel fizetem ki az utolso

5 evet a hazbol :-) Ha megsem er sokat akkor legalabb van egy keretem ami pont ra illik az egyik festmenyemre majd. Es johet a szokasos, atfestem, es beviszem a melohelyre.


Harmadik nap, nem lett ketto, egy lett. Sajnos a tema nem nagyon tetszik de tanulsagos volt. Eleg lassan keszult el es raadasul korabban is vegeztunk aznap mert takaritani kellett. De azert jovolt. (A harmadik kepet nem sikerult feltoltenem mert vacakol a blog de majd toltom amint meggyogyult.)




Itt a vege fuss el vele.

Ja es ha valakit erdekel, es mar a gyerkocok kicsit nagyobbak akkor szivesen eljatszom a tanarbacsit es csinalok egy festo delutant. Hoztok allvanyt, meg vasznat, meg festeket, keresunk valami jo kepet es megmutatom hogy en hogy csinalom, aztan lehet masolni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Wow! Kiraly kepek! Tenyleg csak 45 percig tart egy ilyen?

Névtelen írta...

szioka

hat ezek nagyon szepek. Ha majd lessz idod a 2 lurkotol akkor festesz nekunk is egy szep kepet? pusszantas

timi es berci