Google Analytics

szombat, szeptember 24, 2005

Haho, itt vagyok megint. Megigertem, es itt is vagyok. :o) Egyebkent arra jottem ra - igy hosszu evek nethasznalata utan - hogy sokkal egyszerubb, ha blogot irok, mert igy sokkal rovidebb ido alatt elkeszulok, mintha emailt irnek mindenkinek kulon. Ma reggel - mivel Balazs dolgozik, en meg itthon vagyok - nekialltam megvalaszolni a szazevvel ezelott erkezett es valaszra varo emailjeimet. Hat ezzel nagyjabol el is ment az egesz delelott... :o( Ugyhogy most inkabb blogot irok - ezzel majd a delutan meg el. :o)))) Nem, azert azt nem.

Reggel itt voltak a Tibek, kinyomtattuk Veronika jelentkezesi lapjat az egyetemre, es kicsit dumaltunk, de csak nagyon kicsit, mert egyreszt menniuk kellett a postara, hogy feladjak, masreszt pedig hozzank is vendegek jottek:Nora es Peter. Veluk a multkori Gold Coast-i bulin talalkozunk Gordoneknal, es most mivel idehoztak a Westfieldbe a kislanyukat Viragot egy szulinapi bulira, ezert addig felugrottak hozzank egy kavera. Nagyon aranyosak voltak, jo lett volna, ha tovabb is tudnak maradni, de menniuk kellett viszonylag hamar.

Belatom, hogy ez igy bena, hogy csak ugy mondom a neveket, de majd egyszer csak meg fogom csinalni azt is, hogy legyenek linkek, ahol bemutatok mindenkit, esetleg fenykepekkel, es akkor nem kell mindig magyarazni, hogy ki kicsoda, hanem siman rajuk lehet majd kattintani, es akkor majd tok jo lesz! :o)

Mivel Balazs nem volt itthon, csak 3 utan jon haza, ezert Tibek majd delutan visszajonnek, olyan 4 ora fele visszajonnek, es kimegyunk veluk a parkba labdazni. :o)

Szerettem volna fenykepeket is feltenni, de nem jott ossze valamiert, pedig feltoltodik rendesen, csak valahogy megsem latszik valahogy. Majd ezt meg kidolgozom. :o)

Ja, vegul is nem mentem el letenni a kreszvizsgat, mert megneztem a neten, hogy hogy is juthatnek el a vizsgakozpontba tomegkozlekedessel, es 2 ora lett volna innen, es akkor inkabb nem mentem... Inkabb majd elmegyek valamikor, amikor Balazs el tud vinni kocsival. Most megint elojott a kocsivasarlasi tema, de most olyan formatumban, hogy becserelnenk a regit es - kis rafizetessel - inkabb egy ujabbat de kisebbet vennenk. Sot, Balazsban az is felmerult, hogy csereljuk be a nagyot (Mazda 626-unk van eppen pont, 1990-es), es vegyunk belole 2 kicsit. Persze megint csak rafizetessel. Ez se teljesen hulyeseg, de szerintem most eleg lenne csak egy kicsi auto - mert amugy is bazi magasak a benzinarak - es ha most Balazs amugy is otthagyja az Ikeat, akkor mar nem isbiztos, hgoy kell ket kocsi. Egy ideig. Aztan persze elobb-utobb mindenkepp kell a ketto, de most egyelore egy is eleg lenne. A benzinarak siralmasak. Tudom, hogy otthon megrosszabb a helyzet, de mikor idekoltozunk (2003 oktober), meg 70-80 cent/liter kozott tankoltunk!!! Most meg nem is megy 120 ala litere... :o( Es persze igy, hogy pillanatnyilag Balazs napi 150 kilometert vezet csak munkaba (!), igy ez eleg komoly koltseget jelent nekunk. Igy aztan most mar nagyon erik az ikea elhagyasa... igy harom ev utan...

A terv az, hogy mivel most o is kezd oktober 3-an dolgozni velem estenkent a Bunningsban (olyan OBI-hoz hasonlo barkacsbolt), tehat lesz azert fix bevetel, ezert nappal ott hagyja az ikeat, es teljes munkaidoben allast keres. Igy, hogy mindennap szabad, sokkal tobb esely van arra, hogy talal is valamit, mert lesz ideje es energiaja is munkakra jelentkezni, interjukra jarni, stb... Ugyhogy most az a terv, hogy oktober vegetol Ikea off, es bejelentkezik nehany fejvadasz ceghez, stb, es akkor - remelhetoleg - nehany honapon belul lesz normalis IT-s allasa vegre, es veget ernek a szaros fizikai munkak. Mar alig varom. De az elso erezheto elony az lesz, hogy vegre SZABADOK LESZNEK A HETVEGEK!!!! Ez nekunk ugye azert nagy dolog, met gyakorlatilag miota itt vagyunk ausztraliaban, mindig muszakban dolgoztunk, es szinte sosem volt szabad hetvegenk, vagy legalabbis nem egyszerre... De most aztan soha tobbet nem akarunk hetvegenkent dolgozni, igy aztan mindig szabadok leszunk, es raerunk csinalni a kertet, a hazat, es meg tengerpartra jarni is lesz idonk vegre!!!! Mar alig varjuk, mondanom sem kell.

Tudom, hgoy meg egy csomo mindent igertem, hogy mi mindenrol fogok irni, de most megint nem irok azokrol, mert most mar kipunnyadtam. Raadasul megmelegedett a finom gnocchim is, amit ebedre foztem, ugyhogy most off, de majd legkozelebb irok meg. Asszem.

Nincsenek megjegyzések: