Google Analytics

kedd, szeptember 27, 2005

UJ FOTOKAT raktam fel!

klikk ide gyorsan :-)

mi mas tortent meg?

Ma alairtam a munkaszerzodes a Bunnings-nal. HURRA! Oktober 3-tol megyek en is pakolni estenkent Lillaval. HURRA! Ez nem egy komoly munka de tobbet fizet mint az IKEA ($19.82 orankent) es 40 perccel kozelebb van. Szoval amint elkezdek dolgozni kilepek az IKEA-bol es megindulhat a munkakereses. Hogy mi a jo ebben a munkaban? Jo kerdes, de megmondom. Este 5-tol 11-ig kell dolgozni ami azt jelenti hogy napkozben otthon vagyok, ami meg azt jelenti hogy kereshetek munkat, megirhatom a jelentkezeseket tokeletesre, elmehetek interjukra, (esetleg rajzolgathatok is ha mar teljesen be kattant az agyam a sok jelentkezestol.

A cserepes tortenet amit meg lilla irt nem is ugy volt, hanem ugy hogy: lefestettem a cserepet feherre, de kilatszott meg alola az alapszin szoval vittem ra par ora mulva meg egy reteget, de az berancosodott es akkor jott az otlet hogy mivel ragad ezert szorok ra homokot. Es ugy is lett. Es ettol nagyon jo ko hatasu lett. A baj csak az volt hogy amikor megszaradt akkor egy kicsit lepergett szoval kentem a tetejere meg egy reteget, most aztan nagyon jo lett.

(ide jon majd a foto hamarosan, csak mar sotet van lefenykepezni.) Majd holnap.

Hat ennyi...

Nincsenek megjegyzések: