Google Analytics

kedd, május 23, 2006

Da Vinci Kód – szubjektív filmkritika :o)

Megneztuk. Rogton a premier utan. Kar volt. :o( A konyv nagyon tetszett, meg tavaly olvastam angolul, aztan iden kolcson kaptuk Meliektol magyarul, es ugy is nagyon jo volt! :o) Szuleimnek is elkuldtem ajandekba, es nekik is tetszett. Nagy lelkesedessel vartam a filmet, es az elso adando alkalommal el is mentunk megnezni, de csalodas volt.

Nem is tudom, hogy konkretan mi volt az, ami leginkabb nem tetszett benne, mert a szereplok mind fantasztikusak voltak, es a rendezes se volt rossz, meg semmi, de talan az, hogy fele olyan intenziv sem volt az elmeny, mint konyvben olvasni. Egyreszt a filmben egy csomo minden kihagytak, atugrottak, es jonehany dolgot meg is valtoztattak, vagy elnagyoltak, ami nekem mondjuk nem nagyon tetszett. Azt hiszem a legrosszabb az volt, hogy vegig azt ereztem a film alatt, mintha hajtanák a tortenetet, hogy minel elobb veget erjen, folyamatosan atsiklottak szerintem fontos vagy erdekes reszleteken, es igy nem volt olyan atuto elmeny egyaltalan, mint a konyv. Nem egy rossz film, egy jo atlagos krimi, de a konyvnek nyomaba sem er.

Uff. Szoltam. :o)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem olvastam a konyvet, de a kritikaval egyet ertek: Atlagos krimi, tele klisekkel.
udv: Krisz

Unknown írta...

Szia,

Nekem az egyik kedvenc könyvem! Zseniálisan van megírva és érdekes rávilágít egy-két dologra.

A film ennek a nyomába se érhet. Minden, ami érték volt a könyvben, a filmből kimaradt. Sajnos. Ahogy írtátok egy átlagos krimi lett.
Szép napot,
Hella