Google Analytics

csütörtök, május 25, 2006

Megyek a parlamentbe!!! :o)

Mar napok ota kialakuloban van egy kis munkahelyi valtozas nalam, de nem akartam irni rola addig, amig biztos nem lesz. De most mar ugy tunik, hogy biztos a dolog, ugyhogy most mar meg is irom.

Amikor januarban folvettek ide a miniszteriumba, akkor kaptam egy szerzodest, amiben feltuntettek a fizetesem. Itt is ugy van, hogy a koztisztviselok egy bizonyos besorolas szerint kapjak a penzuket, minden pozicionak megvan a maga ‘osztalya’ (level), es azon belul az egyéntol fugg, hogy milyen fizetesi szintre (paypoint) kerul. En a magam level-jenek a legelso, legalacsonyabb szintjere lettem besorolva, aminek nem nagyon orultem, ugyhogy meg is kerdeztem, hogy a vegzettsegemre es a gyakorlatomra valo tekintettel nem lehetne-e esetleg valami feljebbi paypoint-ra kerulnom. (Osszesen 4 paypoint van egy szinten belul.) Nem nagyon adtak konkret valaszt, mondtak, hogy az majd csak az evekkel emelkedik, stb… Jol van, gondoltam, akkor majd kesobb, a probaido utan – amikorra mar jol bebizonyitom, hogy milyen jo is vagyok :o) - majd akkor ujra eloveszem a temat. Ugy is lett, es most, hogy mar lejart a probaidom, es mar egy csomo mindent ‘letettem az asztalra’, ujra elohozakodtam a kerdessel. Jo idozites volt, mert a fonokok tamogattak, es bar nem sikerult orult nagy emelest elernem, azert megis csak feljebb kerultem egy paypointtal, amivel gyakorlatilag nyertem egy evet. :o)

Ezzel egyidoben beszelgettem az igazgatonkkal (akivel egyebkent a rendszeresen vitt sütijeim kapcsán valt bensosegesse a viszonyom), es emlitettem neki, hogy idovel majd szeretnek policy officer lenni, es a torvenyhozasra kerulni (Legislation) – leginkabb azert, mert ott sokkal tobbet fizetnek, mint mondjuk az en osztalyomon web publisherként. Mondta, hogy irjak egy emailt errol a foigazgatonak. Feltem, hogy nyomulasnak veszik, de mondta, hogy egyaltalan nem, mert maskulonben honnan tudnák, hogy mit szeretnek. Ugyhogy irtam egy emailt a foigazgatonak, de nem jott semmi valasz. Masnap azonban jott a kozvetlen fonokom, hogy a foigazgato behivatta ‘az en ugyemben’, es referenciat kert rolam, meg minden, es vegul megegyeztek, hogy tekintettel az eddigi ‘teljesitmenyemre’, mindketten tamogatjak, hogy a torvenyhozason dolgozzam, ugyhogy el is kezdtek a treninget egybol, mar kaptam is nehany anyagot atdolgozasra.

Ja, es a Parlamentbe is ennek kereteben megyek ma delutan, mert azokat a torvenyeket, amiken a heten dolgoztunk (már en is!!!), azokat ma delutan fogjak megvitatni, es az igazgatono ugy gondolta, hogy hasznos lenne nekem, ha en is elmennék, es a páholybol megfigyelhetném ennek a menetét is, es latnam, hogy hova kerulnek a torvenyek a mi kezunkbol, stb. Ugyhogy ez lesz ma delutan. Remelem, jo helyem lesz a paholyban! :oDDD Majd holnap beszamolok errol.

Nincsenek megjegyzések: