Google Analytics

kedd, augusztus 14, 2007

Strandlabda alakú teknõc

Hala Istennek a napjaink mostanaban teljesen unalmasan es esemenytelenul telnek, marmint abban az ertelemben, hogy semmi extra kellemetlensegem vagy tunetem nincs tovabbra sem a terhesseggel kapcs, nem kellett gorcsoles miatt korhazba menni, vagy ilyesmi, aminek nagyon-nagyon orulunk. :o) Mar feluton jarunk, tul vagyunk a 20. heten. :o)

Egyetlen tunetem van csak – persze a lassan strandlabdanyira gombolyodott hasamon kivul – az, hogy a mult het ota elegge kivanom a marhahust. Elotte csak csirket meg halat ettem, ettunk, mas nem is nagyon van a hutoben sem, es még amikor a steakhouse-ba mentunk ebedelni, en akkor is csirket ettem… De most megvalamelyik nap ellenallhatatlan vagyat ereztem egy jo husos hamburger irant, es be is nyomtam egy mcdonalds’ burgert. Mondjuk, probaltam kivalasztani azt, amelyikben a legtobb zoldseg van, de megis allati lelkiismeretfurdalasom volt utana. Pedig nagyon jolesett! :o) Beszeltem errol Zsuzsival, es meselte, hogy amikor o varta Benit, akkor kabe felidotol szamitva (tehat nagyjabol ugyanekkortol) semmi mast nem tudott enni joforman, csak steak-et. Szoval biztos a fiukban van valami, ami szereti a marhahust. :o) A hetvegen Meli hozott somloit, amit szinten ellenallas nelkul felfaltam gyakorlatilag egy ulto helyemben, de nem tudom, hogy azt konkretan a gyerekek kivantak-e vagy inkabb en. Asszem, a somloi kivano gén bennem lehet… :o)

Aztan most mar egeszen nagy a hasam (nem a somloi miatt!!!), meretileg most mar kozelitek egy egybabás mindenoras kismamahoz, ugyhogy ennek megfeleloen elkezdodott nalam a lassulas es a faradtsag is. Penteken vanszorogtam haza a buszmegallobol, kabe gyok kettovel, es hatalmas sikerelmenykent eltem meg, hogy egy 90 eves nenit ‘lazan’ megeloztem!!! :o) Tancolni tudtam volna az oromtol (ha tudtam volna tancolni amugy…), hogy nem en vagyok a leglassubb leny a vilagon! Ugyhogy elmondhatom, hogy gombocsegemtol fuggetlenul egy csigat, vagy teknocot, vagy 90 feletti nyugdijas neniket barmikor lazan megelozok, akar emelkedon is. :o) Ezzel nagyjabol ki is merult a nalam lassubbak listaja… :o)

Vasarnap megint voltunk ultrahangon, most a Royalban, megint megneztek a gyerekeket, csomot forgolodtak, tok jol elvoltak, megint megerositettek, hogy fiuk, es megnyugtattak, hogy a tudomany (es az ultrahang) mai allasa szerint teljesen epnek es egeszsegesnek tunnek, es boldogan jatszadoznak bent. Most még… Mert meg elfernek… (Kabe 25 centisek most fejenkent fejbubtol a talpukig, ez meg emberseges.) Az ultrahangon egyszer ugy tunt, mintha az egyik baba puszit nyomna a masik baba fejere. (Legalabbis odanyomta a szajat, de lehet, hogy meg akarta harapni…) Ez nagyon aranyos volt, kar, hogy ezek a fenykepeken nem jonnek ki. De nem baj, majd csinalunk roluk millio-millio fenykepet, amikor mar majd kijottek. :o)

Balazs tovabbra is mesel nekik sokat, most mar nappal is, utkozben mutogatja nekik, hogy melyik auto micsoda (no comment…), meg hogy hova merre kell menni, meg ilyenek. Sot, a multkor szamolni is tanitotta oket ugy, hogy kopogott a hasamon az ujjaval egyet es mondta: “ez egy”, aztan kettot es “ez ketto”, szoval szegeny gyerekek koran kezdik az okulast. :o) Most ujra gitarozgat estenkent, es gondolta, hogy szerez Levente Peter kottakat, hogy megtanuljon nehany gyerekdalt jatszani, mire megszuletnek a toportyuk. :o) Vettunk egy fuzetet is, amiben nagyon edes allatfigurakat tanitanak rajzolni, es az alapjan akarunk majd rajzolni mindenfele allatokat a gyerekszoba falara, de ebben egyelore csak a tanulmanyozas szintjen allunk, de majd belevagunk nem soka. Lassan mar szeretnenk berendezni a babaszobat, mert az orvos kezdettol fogva riogat a ‘20. hettol fogva agynyugalommal’, ugyhogy bar most meg jol erzem magam, elkepzelhetonek tartom, hogy meretnel fogva hamarosan abba kell hagynom a munkat, es azzal egyutt a kelengyeert szaladgalast is. :o( Ruhacskakat mar vettunk egy jonehanyat, de gyakorlatialg meg semmi mast nem sikerult beszereznunk. De rajta vagyunk! :o)

A masik napirendi pont a baby shower. Ez egy angolszasz (?) szokas, a baba szuletese elotti parti, amikor a (tobbnyire nonemu) vendegek mindenfele ajandekokat hoznak a szuletendo babanak vagy a mamanak, kozben esznek-isznak-dumalnak-jatszanak. Hat, nekem eleg fura erzeseim vannak ezzel kapcsolatban, valahogy furanak tartom, hogy meghivok embereket nem is burkolt szandekkal azert, hogy ajandekot hozzanak a még meg sem szuletett babainknak… Probaltam beszelni errol a kollegaimmal, elmondtam, hogy en mit erzek ezzel kapcs, de lazan kirohogtek, es azt mondtak, hogy ne izguljak, ok mar szervezik az enyemet, es mar kulonben is vettek egy csomo mindent… Szoval nem sok valasztasom maradt. :o) Aztan azota mar nagyjabol atlatom az ertelmet, hogy miert is a baba szuletese _elott_ van a buli, mert hiszen utana nem nagyon lesz az ember lanyanak ideje-ereje bulit szervezni egy jo darabig… Talan ezert. Na mindegy, majd meglatom, mi lesz ebbol… (Es persze majd jol meg is irom.) :o)

2 megjegyzés:

krisz írta...

És mikor láthatunk a kismamáról (és a kispapáról is, őt se hagyjuk ki...) pocakos képet? :)

Lilla írta...

:o) ööö... okeszokesz, csinalunk es teszunk fel kepeket. (Tudom, mar regota mondom...) :o) De tenyleg. Megigerem. (Kispapa is gombolyodik szepen!) :o)