Google Analytics

péntek, június 23, 2006

Socceroos a legjobb 16 kozott!

Tiszta foci-szurkolo lettem! Most mar nem is erdekel a pizza, most mar csak a gyozelem hajt! :oDDD Na jo, nem, azert a pizza is johet.

Reggel epp csak felebredtem, es probaltam nyitogatni a szemem, mikor jott az sms otthonrol apukamtol, hogy Ausztralia-Horvatorszag 2:2! Jipiii! Teljesen felvillanyozodtam, mar jol is indult a reggel! (Mondjuk annyira azert nem villanyozodtam fel, mert igy is egy negyed oraig tartott, mire kikaszalodtam az agybol, es elvonszoltam magam a zuhanyig…)
Szoval az ausztralok ezzel a dontettel bejutottak a legjobb 16 koze. Nagy unneplesek vannak persze orszagszerte, itt a miniszteriumban is tobben jottek a nemzeti sarga-zold fociegyenruhaban - kiegeszitve persze sallal, sapkaval a most mar altalanosnak mondhato téli ‘minuszok’ miatt. (Mindig cikizem ezeket a szegenyeket, de a mult heten en is vettem egy salat, mert tenyleg hideg van, raadasul a szine is szep oszies, ugyhogy nem tudtam ellenallni. De azt megigerhetem, hogy nem fogom miniszoknyaval, ujjatlan toppal es szõrös hótaposóval kombinalni…)

Nincsenek megjegyzések: