Google Analytics

hétfő, január 23, 2006

27 eves lettem en...

Beoregedtem. :o( Most mar elmultam 27 is, konyortelenul kozeleg a harmadik X. :o( Asszem, utalom a romai szamokat. :o(

Viszont a szulinapom az valami fantasztikus volt!!!! Ugy volt, hogy Melinek mar reg megigertem, hogy segitek neki megirni az oneletrajzat, mert szeretne o is rendes munkat keresni. Mivel Balazsnak a szulinapomon epp valami kotelezo jellegu ceges rendezvenye volt ott bent a city-ben, ezert megbeszeltem Melivel, hogy akkor aznap delutan munka utan atmegyek hozza, es megcsinaljuk az oneletrajzat.

A szulinapom nem is nagyon jutott eszembe, illetve eszembe jutott, de semmi komoly, mert unneplesre nem nagyon volt alkalom, igy, hogy mindketten dolgozunk. Viszont mar elkezdtem szervezni, hogy tartok majd egy bulit a kovetkezo hetvegen, mar meg is mondtam a tobbieknek, meg minden.

Es nagyban irogatjuk Melieknel az oneletrajzokat a szamitogepnel, hattal az ajtonak, erre egyszer csak bejott az egesz itteni magyar barati tarsasagunk, egy nagy viragcsokorral meg isteni turotortaval, es rakezdett a Hepi Borszdejre!!!!!! ANNYIRA meg voltam lepodve, hogy el sem tudom mondani. Fantasztikusak voltak. (Legnagyobb meglepetesemre nemsirtam el magam, ami nagy szo tolem... Bezzeg most, hogy visszaemlekszem ra es leirom, most bezzeg mar elszorul a torkom...) :o) De tenyleg. Annyira aranyosak voltak, hogy hihetetlen. Kesobb kiderult, hogy Balazs hivta fel oket aznap reggel, hogy mivel ugyis jovok a Melindaekhoz, akkor jojjon mar ide mindenki egy par percre, es huzgaljak meg a fulemet. Es mindenki jott is, munka utan, egyenruhasan, eszmeletlenul jolesett, el se tudom mondani. Es nem is terek magamhoz azota sem. Mert tudom, mindig vannak 'meglepetes partik' mindenhol, de legtobbszor az ember nagyon jol tudja, hogy buli lesz, es aztan latvanyosan meglepodik a tobbiek kedveert. De en egyaltalan nem szamitottam ra, hiszen mar meg volt szervezve egy masik buli egy het mulvara, es en arra keszultem. Es erre meg ezek a gyerekek teljesen megleptek. Nagyon jo, hogy vannak nekunk.

Nincsenek megjegyzések: