Google Analytics

csütörtök, január 05, 2006

Az uj munkam

FlightCentre nem elirtam, ez a neve. A cegnek Brisbane-ben van a kozpontja vagyis ha jol tudom van valami Sydney-ben is de ez a resze egyelore nem vilagos meg.

Szoval a munkam az, hogy az utas nyilvantarto programot, amit az irodakban hasznalna, nekem kell karbantartani es fejleszteni. Hmmm... nem gond, piece of cake, mondja az angol.

Csak nehany ismerv a programrol es a szituaciorol es a dontest az olvasora bizom.
A program Omnis fejleszto kornyezetben irodott. Annak is egy igen regi legalabb 7 eves verziojaban, ha nem regebbi. A programot kb 10 eve fejlesztik es legalabb 25-30 ember dolgozott rajta ezalatt a 10 ev alatt. Szoval a kod egy nagy dzsama. kb 2001-ben elkezdtek fejleszteni egy uj rendszert, hogy ezt lecsereljek de negy evi munka utan tavaly, amikor kiraktak 20 irodaba, hogy megnezzek, hogy megy, visszavontak az egeszet, mert nem lett jobb es dragabb is lett. Szoval igy nezek ele az elkovetkezendo nehany evnek. Azt mondjak, hogy talan 2-3 eve mulva lecserelik. Ugy nez ki, hogy en leszek az egyetlen ember aki ezt a borzalmat fogja fejlesztgetni es javitgatni.

Ez reszben jo nekem, ugyanis most hosszutavu munkat keresek, a penz nem rossz, de bizom benne, hogy idovel meg jobb lehet, ja es ami a legfontosabb, hogy programozo munka amit tanultam es amit akartam csinalni es remelem, ha atadjak a programot nekem, akkor nem igen lesz mas aki foglalkozzon vele, ugyhogy ha nagy hulyeseget nem csinalok, akkor jo nehany evre megvan a szekem meg az asztalom. Ami meg emellett a munka mellett szol, hogy Lillatol 5 percre dolgozom, tehat egyutt megyunk es jovunk, sot meg egyutt is ebedelunk, ugyhogy azt hiszem ennel tobbet mar nem is kivanhatok.

Kovetkezo alkalommal beszamolok a reszletekrol.

Nincsenek megjegyzések: