Google Analytics

péntek, január 20, 2006

Az elet a FlightCentre-nel.

Mar harom hete dolgozom, de egyelore egyetlen egy igazi munkat nem csinaltam. Bizonyos szempontbol lehet, hogy jol hangzik es irigykednek egyesek, hogy milyen jo dolgom van es nem is panaszkodom, de nem annyira jo ez.

A fizetes eleg trukkosen van megallapitva, a repulojegy arusitokhoz hasonloan nekunk is 'jutalekos' rendszer van. A szerzodesben leirt fizetesem 2/3-at kapom meg havonta egy osszegben (itt Ausztraliaban egyebken normalisan kethetente szoktak fizetni). Tehat most, januar 16-an megkaptam az eddig ledolgozott idot valamint a kovetkezo ket het fizeteset. Ennek nagyon orultem is. Viszont a masik 1/3-ert meg kell dolgozni. Ez megint csak egy ausztral "mindenki egyenlo" felfogas. Mivel a ceg egy resze (a repulojegy ertekesitok leginkabb) igy kapja a penzet, teljesitmeny aranyosan, ezert akkor mindenkinek igy fizetnek, nehogy mar ne legyen egyenloseg. Bizonyos szempontbol ertheto, de azert kicsit furcsa hogy minden honap vegen le kell ulnom a fonokkel, es meg kell beszelni, hogy en bizony meg csinaltam mindent amikor o majd arrol akar meggyozni hogy nem teljesitettem az elvarasoknak megfeleloen. Remelem azert nem lesznek nagy harcok. De a fonokom azt mondta, hogy ha rendesen dolgozik az ember, es nem egesz nap csak nezgelodik a neten, vagy valami, akkor nincs gond.

Minden egyes orat, amit dolgozom, el kell konyvelni az adott projektre amin dolgozom, ez esetben mivel meg az elodom itt van, nem sok mindent produkalok. Az egyik gond, hogy nem kapkodjak el a donteseket. Masodik hetemen hetfon megjelent egy holgy, es azt mondta hogy majd lesz valami programmodositas, roviden vazolta a feladatot es mondta, hogy meg egyeztetnie kell valakivel, de hamarosan jon. Legkozelebb szerdan lattam a holgyet es azt mondta, meg nem beszelt az illetekes elvtarssal. Majd penteken megjelent egy uriember egy kinyomtatott feladat leirassal aminek nagyon megorultem, vegre valami kezzelfoghato igazi munka. A miutan atadta a listat, hozzatette, hogy nezzuk at es mondjuk meg, hogy mennyi ido ezeket a feladatokat megoldani es kedden uljunk le hogy megbeszeljuk. hmmm... az oldalon 5 feladat illetve program hiba volt. Kb 1 ora alatt felderitettem a kodbol, hogy mi a gond es hogy nagyjabol volt oltetem, hogy mikent lehet kijavitani, de sajnos keddig nem sikerult ezt megvitatnom. Majd a megbeszeles utan az ot feladatbol 3-at kihuztunk, es a maradek kettobol egynek csak a felet kell kijavitani, a maradek egy pedig egy korulbelul 7 perc alatt megoldhato problema. Hat most mit mondjon erre az ember.

Amikor elmeseltem a fonokomnek, hogy kb 4 orat gondoltam erre az egyegeszottized feladatra akkor megkerdezte hogy a teszteles benne van, mire mondtam hogy nincs, hiszen erre van kulon csapat, erre azt valaszolta, hogy jo akkor legyen ra 3 nap.

Nem kapkodjak el a dolgokat. Biztosan meg van az oka hogy miert igy csinaljak csak ehhez en meg kicsi vagyok. A legrosszabb csak az, hogy ott kell ulni 8:30-tol 5:30-ig es ugy kell csinalni mintha kemenyen dolgoznek. Es ez nagyon nehez.

De ahogy mondtam korabban semmi okom a panaszkodasra. Egyelore ez most a legjobb munkahely ahol valaha dolgoztam Ausztraliaban.

Nincsenek megjegyzések: