Google Analytics

hétfő, január 16, 2006

Gondoltam, most mar en is irok, mert Balazs teljesen atvette a szot. :) Tole egyebkent teljesen szokatlan, amde el nem itelheto modon. :o)

En is elkezdtem a munkat az uj helyen. Kormanyzati munkat akartam, most aztan tessek, itt van. :o) Web publisher lettem az itteni Igazsagugyi Miniszteriumban, bent vagyok a city-ben egy 25 emeletes uveghaz 22. emeleten. A kilatas gyonyoru, ez volt az elso, ami megragadott. :o)
Az allomas is kozel van, (reggelente vonattal jarunk be), es egymastol is csak 3 percre vagyunk. Ebedelni pedig az en epuletemmel szemben szoktunk, ahol a Meli meg Anita dolgozik egy kebab shopban, es szerintem ok csinaljak a varosban a legjobb kebabot. De hogy a legolcsobbat, az biztos. ;o)

Maga a munka: A Strategic Policy & Services osztalyon vagyok, ahol a torvenyjavaslatokat, modositasokat, ilyesmiket csinaljak. Barmi modositas van, miutan elfogadtak es alairtak, akkor jon hozzam, es nekem fel kell tennem az intranetre vagy az internetre, vagy mindkettotre - tartalmatol fuggoen. Meg kell csinalni rajtuk a millio linket, hogy minden mukodjon, es archivalni a regi verziokat. Fel kell tolteni minden kapcsolodo dokumentumot is (mellekletek, stb) , valamint az egesz dokumentumrol kell irni egy osszefoglalo szeruseget, hogy mirol is szol, illetve ha modositas, akkor mennyiben modosult az elozo verziohoz kepest. Na ez nekem a mumus., mert ahhoz, hogy ezt meg tudjam irni, el kell olvasni az egesz anyagot, meg is kell erteni, es aztan meg is kell fogalmazni ezt a kivonatot. Korulbelul ez a napi rutin. Eleg sok torvenymodositas van, szinte mindennap van egy. Ezen kivul mindennap jonnek emailek kollegaektol, birosagtol, innen-onnan, es kernek anyagokat (linkeket anyagokhoz), vagy szolnak, hogy van egy-egy nem mukodo link, stb... Ezzel is elmegy 1 jo oram naponta szinte mindennap.

De a legjobb, hogy - mivel azt mondjak, hogy eleg gyorsan es hatekonyan dolgozom, plusz valamiert ugy neznek ram, mint valami nagy webes ászra, nem tudom miert - ezert belevontak egy nagy projektbe, amiben nagyon nagy kedvem lelem: ujra akarjak tervezni az osszes torvenyjavaslatnak meg ilyeneknek a formatumat, a kinezetet, plusz egyidejuleg a Miniszterium kulso es belso honlapjanak a kinezetet es a strukturajat is. Es ezt velem akarjak csinaltatni. :oDDD Ez nagyon komoly feladat, napi 2-3 meetingem van most ezzel kapcsolatban, es komoly nagy fejesek akarnak beszelni velem. :o) Eloszor kicsit megijedtem, de most mar belejottem, es ket het mulva tartok egy prezentaciot a javaslataimrol. :o) Jo hivatalosan hangzik... :o) Most aztan mondtak is, hogy ne is torodjek a torvenyjavaslatok publikalasaval, hagyjam az egeszet atmenetileg, es most ket hetig non stop csak ezen a design-on dolgozzak. Ezer orommel! :o) Neha elakadok technikai, programozasi kerdesekben, de akkor csak kuldok egy emailt Balazsnak, es rogton erkezik is a megoldas. ;o) Szoval, most mar nagyon jo az egesz!!!

Mondjuk, ugy erzem, hogy a kapott feladatokhoz kepest egy kicsi alulfizetnek, de azt gondolom, hogy most majd jol bizonyitok egy nagyot, es aztan majd jol felemelik a fizumat. :o) Amen.

Ennyi volt a mese mara, probalok kicsit surubben irni ennel. :o)

Nincsenek megjegyzések: