Google Analytics

péntek, február 24, 2006

3 cheers a buszsofornek!

Csak egy rovidke erdekesseg: jottun khazafele melobol, a vonatrol atszalltunk a szokasos buszunkra, (ami nem egy nagy busz, olyasmi, mint mondjuk az ujfajta 4-es buszok otthon ,vagy talan meg annal is kisebb kicsit). Nem sokkal azutan, hogy elhagytuk az allomast, az egyik utas hatrafordult ,es mondta, hogy 'hat nem tudom, hogy mindenki tudja-e ,de Tednek (aki a vezette a buszt) ez az utolso utja a 682-esen, mert jovo heten nyugdijba megy, es hogy kiabaljunk neki mind hip-hip-hurra-t. Es ugy is lett, az egesz busz (kb. 20-an lehettunk a buszon) hurrazott, meg meg is tapsoltuk. Es akkor a no elmondta azt is, hogy osszedobtak egy kis penzt, es ajandekkeppen egy buszt es a ficko nevet graviroztattak egy soros poharra.

Tok vicces volt az egesz, mert egyreszt en nem is tudtam a nevet se a fickonak, (es nem is igazan ertem, hogy mas honnan tudja... Pedig en is millioszor utaztam mar ezzel a fickoval, es kedveltem is, mert mindig nagyon segitokesz volt, es mindig meg is varta a vonatot, es kedvesen koszont is mindig, szoval rendes figura, de ennel kozelebbit nem tudtam rola.) Meg azt se ertettuk, hogy hogy dobtak ossze az emberek penzt ajandekra?!? Sima utasok, egy sima koz buszon. Hihetetlen. Ez tortent. Mindenesetre, boldog nyugdijas eveket, Ted!

Nincsenek megjegyzések: