Google Analytics

csütörtök, április 13, 2006

Boci, boci, taaaaarka

Tegnap vettem magamnak egy bocis etkeszletet. Ugy volt, hogy ebedidoben elmentem maszkalni a Queen street-re (bevasarlo utca itt Brisbane-ben), hogy hatha talalok valami aranyos, de nem tul draga husveti diszitest. De nem nagyon talaltam. Ellenben szemembe otlott egy nagyon helyes gyerek etkeszlet - lapostanyer, melytanyer, kisbogre - kis bocis motivummal. Tobbszor is elmentem mellette, de vegul is nem tudtam otthagyni, szabalyosan konyorgott a kisboci a szemevel, hogy vigyem haza. Ugyhogy nem ellenkeztem. ;o)

Ugy okoskodtam, hogy ez igazabol jo lesz majd a gyerekeinknek, de addig is, amig ok megszuletnek, en hasznalom, nehogy mar karba menjen, vagy addig csak ott arvalkodjon szegeny valahol. Nem? De.

Nincsenek megjegyzések: