Google Analytics

szerda, április 26, 2006

Ügyfélszolgálat a köbön

Amikor bekoltoztunk az uj hazba (2004 karacsonyan), kaptam Balazstol egy turmix geppel kombinalt food processort, amire mar nagyon regen vagytam. Breville markajut valasztottunk, ami itt eleg jo markanak szamit, es jo cuccaik is vannak. Sokaig nem hasznaltam, mert valahogy nem jutottam oda, de nem olyan régen ráéreztem az ízére, es azota mar gyakrabban hasznalom.

Nehany hasznalat utan azonban varatlan fordulattal letort a gephez tartozo kis edenyke fule, ami nelkul elegge hasznalhatatlanna valt a dolog. Irtam egy kedves levelet a Breville-nek, hogy nagyon szeretem a termekeiket, es ezuttal is ezert vettem Breville-t, mert biztam a markaban, de most egy kicsit csalodott vagyok, mert nehany hasznalat utan letort a fule, pedig nem bantam vele durvan, es mellesleg a turmixgep resze is csopog egy kicsit. Viszont nincs mar meg se a blokkom, se semmim.

Masnap jott az email, hogy irjam meg a cimem, es postafordultaval kuldenek egy ujat. Meg csak be se kellett vinnem a regit, vagy ilyesmi, siman kicserelik. Eljen az igazi minosegi ugyfelszolgalat! :o) (Es persze eljen a Breville is!) :o)

Nincsenek megjegyzések: