Google Analytics

hétfő, április 03, 2006

Papi, vegyel nekem kiskutyaaaat!

Tegnap majdnem vettunk egy kiskutyat!!! Annyira aranyos volt, hgoy alig birtam otthagyni a boltban... Vasarolni voltunk a Westfieldben, es van ott egy kisallat bolt, ahol mindig megallunk kicsit nezelodni, most is. Az egyik uveg mogott tunderi kiskutyuk voltak, es egybol odajottek az ablakhoz, mikor legugoltam mellejuk. Az egyik kulonosen aranyos volt, azt mindjart ki is valasztottam magunknak. (Balazs ekozben valami monokrom kiscicat puhitott, de az nem nagyon akart vele jatszani…) Ez az en kiskutyam nagyon helyes volt, de a fajtajara mar nem emlekszem. Kicsi barna kutya volt, kis gondorke szorrel. :o)

Igazabol Balazs egyaltalan nem akarta megvenni, csak en, de en nagyon. De aztan lemondtam rola, es gondoltam, megvarom, amig majd a gyerekek nyuznak minket egy kiskutyaert, akkor majd 'nagy kegyesen' beadom a derekam, es VESZUNK IS KISKUTYUT!!! :oDDDD Mar csak addig kell kibirnom valahogy, es persze jol fel kell bujtogatni a gyerekeket idoben. ;oD

Nincsenek megjegyzések: