Google Analytics

szerda, április 12, 2006

Növényke hódít

Ma idejott az egyik kolleganom az asztalomhoz, es megcsodalta Novenyket. Novenyke egy erdekes succulent tipusu noveny, kis zold korall szeru nyulvanyokkal level gyanant. Nagyon attraktiv noveny, mindig megdicserik. Raadasul nagyon kreativan egy nagy kávéscsészébe ultettem, es kavebabot szortam ra, ez kulon emeli az erdekesseget. ;)

A csajszi kerdezte, hogy letorhet-e belole egy kis levelet, hogy megprobalja abbol szaporitani otthon. Mondtam, hogy igen, de legszivesebben befogtam volna Novenyke fulet. Mondta, hogy cserebe hoz nehany Jelly bean-t, ami ugyanilyen succulent, csak rovidebbek es kerekebbek a levelei, jelly bean szeruek. Mondtam deal. Meg egy curry palantat is hoz, az is jipi. Remelem, Novenyke nem fog megharagudni...

Nincsenek megjegyzések: