Google Analytics

szerda, április 05, 2006

Teszteltuk a furdolabdacsot

Tegnap kiprobaltuk az uj Lush-os habfurdo labdacsot. Tele voltam lelkesedessel, es nem is csalodtam, nyami volt. A tobbi kicsi kutyut, amiket ajandekba kaptam, azokat nem probaltuk egyelore, csak magat a labdacsot, de nagyon allat volt szerintem. Tiszta rozsaszinure festette a vizet, es nagyon jo illata is volt. Plusz a kis labdacs kozepebol, amikor mar elolvad, varatlanul elobukkan egy kis rizspapirbol keszitett rozsabimbo is, es idovel rozsaszirmokka esik, es elterul a viz tetejen, nagyon romantikus. :o) (Balazs mondjuk ezektol konkretan megijedt, es szetnyomogatta oket az ujjaval, de ez mar csak a mi sztorink...) Mindenesetre nagyon jo volt tenyleg, pihenteto, es nyami is. Ma reggel olyan kipihentem ebredtem, mint mar hosszu ido ota sosem, es raadasul a hajam is tok jol begondorodott tole, ami szinten hasznos tulajdonsag egy habfurdonel. ;o)

Nincsenek megjegyzések: