Google Analytics

szerda, március 08, 2006

Boldog Nonapot!

Hiaba a tobbtizezer kilometer tavolsag, a nonapot itt is marcius 8-an unneplik. (Ami egyebkent nem minden esetben teljesen egyertelmu, hiszen peldaul az anyak napjat sem ugyanakkor unnepeljuk, itt majus masodik vasarnapjan tartjak.)

Szoval Nonap. Az egesz rendezvenyt azon a heten kezdtek szervezni, amikor idekerultem a miniszteriumba. Akkor meg lelkes ujonckent jelentkeztem is, hogy szivesen segitek a szervezesben. (Azota mar ez a lelkesedesem némiképp alábbhagyott...)

Nem volt semmi gáz, a 6 fos nonapi 'committee', azaz 'bizottsag' (ami eleg béna szo ide, de nem jut eszembe semmi jobb), szoval a 6 fos tarsasagbol az en feladatom az volt, hogy keszitsek egy prezentacio szeruseget, amit ki lehet majd vetiteni a rendezvenyen a miniszterasszony moge, zenevel, fotokkal, ezzel-azzal. Neki is lattam, es nagyjabol kesz is lettem vele mar februar vegere, amikor is kiderult, hogy a Legfelsobb Birosak nagytermeben, ahol a rendezvenyt tartjuk, nincs ilyen kivetitesi lehetoseg, ugyhogy vegul eltekintettek ettol. :o( De azert persze mindenfele masban segedkeztem a nagy napon, peldaul - az elozetes terveknek megfeleloen - papirbol hajtogatott galambokat szortam az epuletbe reggel dolgozni erkezokre. Ebben nagy oromunket leltuk a tobbiekkel, es mind egyetertettunk abban, hogy megerte az elmult nehany het szervezesi faradalma, es most kiteljesedunk ebben a hajnali papirgalamb szorasban. ;o)
(A lenyege a galamboknak egyebkent az volt, hgoy az ezevi 'temaja' a Nonapi rendezvenyeknek a beke, nok szerepe a beke teremtesben, stb.. Szoval a galamb ilyetén formán szimbolumkent hullott a dolgozo nok nyakaba tegnap reggel.)

Maga a rendezveny abbol allt, hogy a mi epuletunkbol (a ket tars-miniszteriumbol) atvonultak a nok a Legfelsobb Birosag nagytermebe (az ut tuloldalan all ez az epulet), ott meghallgattuk a miniszterasszony nagyon kedves es szemelyes beszedet, amiben arrol beszelt, hogy a harom tinedzser lanya reggelente hogyan veszekszik egymas ruhain. (Amit egyebkent eleinte nem is ertettem kristaly tisztan, hogy egyreszt hogy is jon ez ide, masreszt meg hogy miert is kell errol nekunk tudnunk, de aztan kesobb kiderult, hogy arra probalt ravezetni minket, hogy a vilagbeke az otthonokban kezdodik, es hogy a nok szerepe, es hogy igy meg ugy. Na, vegul is egesz jol sikerultek a beszedek, tul voltunk rajta. Aztan johetett a beigert es jol megerdemelt tizorai. Olyan finom dolgokat kaptunk, hogy csak na! Elmondjam, mik voltak? Elmondom. :o)
Csupa kicsi falatkak voltak, es egy csomo otletet vettem, hgoy miket fogok csinalni jovobeli vendegsegekre. :o)

Volt retestesztaban kisutott tojasrantotta (ez kicsit furan hangzik, de ez volt a legfinomabb szerintem); sult bacon-be csomagolt aszaltszilva, nyaminyami; aztan sajttal toltott minikrumplicskak; spenotos kisparnak (levelestesztabol); szilvaszoszba martogatando husgombockak, es persze 2-3 fele edes keksz, de en most inkabb a sos dolgoktol voltam oda, isteni jok voltak ezek mind. Es persze volt frissen facsart narancsle, tea es kave, ha mar egyszer tizoraizunk. ;o)

Kiraly volt. Alig varom a kovetkezo bulit. ;o)

Nincsenek megjegyzések: