Google Analytics

péntek, március 24, 2006

Home alone - Reszkessetek betorok!

Este 9 ora lesz mindjart, es egyedul vagyok itthon. Na nem mintha Balazs elkoltozott volna, vagy ilyesmi, csak elment egy ketnapos konferenciara a Flight Centre-rel pentek-szombatra. Nem mentek messzire, csak ide Caloundrara, de hat akkor is. Meg sosem aludtam egyedul az uj hazban, ugyhogy kicsit aggodalmaskodok. (Félek is.) Na, jo nem, csak egy kicsit fura lesz biztosan. De nagy lany vagyok, megbirkozom vele. Most peldaul latvanyosan elterelem a gondolataimat, es a munkarol irok. ;o)

Uj fonokot kaptunk, mivel a korabbi elment 4 honapra long service leave-re, hajokazni Anglia partjainal. Az uj ficko jofejnek latszik, de legalabbis nagyon dinamikusnak, mert mindjart az elso napjan elrendelte, hogy mindenki koltozzon valahova mashova, mint ahol eddig ult. Elvileg valami logika is volt abban, hogy ki hova kerul, de az egeszet annyira gyorsan mondta, es mutogatta, hogy ki hova menjen, hogy en arra koncentraltam, hogy el ne tevesszem, melyik is lesz az en asztalom, hogy az indoklast es a magyarazatot elszalasztottam. De aztan kesobb megtudtam, hogy a fonok uj 'munkacsoportokat' alkotott ilyeten forman.

Az uj helyem sokkal vilagosabb es tagasabb a reginel, bar sajnos tovabbra sem tettem szert folyora nezo ablakokra. :o( De ez csak atmeneti! :o) Szepen berendezkedtunk az uj helyen, majd heves egesznapos beszelgetesekbe kezdtunk ujdonsult szobatarsaimmal. Mar lattam korabban, hogy nehany masik irodaban van egy kisasztal, amin mindenfele sutiket, kekszeket, ilyesmiket tartanak, es kerdeztem a tobbieket, hogy mit szolnanak, ha mi is rendszeresitenenk egy ilyen asztalkat. Mindenki udvozolte a dolgot, es gyorsan meg is erdeklodtuk a gondnoksagtol (vagy kitol), hogy rendelhetnenk-e mi magunknak egy ilyen kis asztalkát. Miutan megtudtuk az árakat, hamar rajottunk, hogy cselhez kell folyamodnunk, mert nincs az az isten, hogy a foigazgatonk ennyi penzt aldozna nekunk sutemenyes asztalkára.

Az egyik lany mondta, hogy o latott egy hányodo kisasztalt az egyik szomszedos iroda korul, ugyhogy ebedidoben suttyomban atosontunk oda, megtalaltuk, volt rajta egy torott szeklab, valamint egy stoc papir (de az mindig mindenhol van az ilyen irodahazakban...), korulneztunk, nem latta senki, gyorsan felkaptuk es elszaladtunk. Igy lett sutemenyes asztalunk. :o) Mission accomplished.

Aztan az uj fonok osszehivott egy meetinget, amin megtudtuk, hogy ki mit fog csinalni az uj munkacsoportokban, stb, de legeloszor is eldontottuk, hogy mostantol kethetente tartunk meetinget, es - korabbi eziranyu erdemeimre valo tekintettel - megkertek, hogy en biztositsam minden meetingre a tizorait. Fizetnek is erte, $10 dollart alkalmankent, ami rengeteg, tekintve hogy mondjuk egy tepsi sutit 2-3 dollarbol szoktam kihozni, de azt mondtak, hogy az erofeszitesemet is szeretnek kompenzalni, es kulonben is nekik minden penzt megernek az en finom sutemenyeim. (Megjegyzem, hogy bar ez nagyon jolesik, nem feltetlenul azt jelenti, hogy en aztan milyen jol sutok, hanem inkabb azt, hogy itt mennyire nincsenek finom sutemenyek altalaban.)

Amugy a suti-kerdesen tul nem sok erdekfeszejto volt a meetingen, szamomra csak az, hogy ugy nez ki, hogy en is tanacsado leszek, (mint a munkacsoportomban rajtam kivul mindenki), es a torvenyek irasaban fogok segiteni a mostani munkamon felul. (Mert ugye nagyon 'okosan' az elmult harom honap alatt letrehozott programommal, ami pillanatok alatt atkonvertalja a meglevo torvenyeket abba a formatumba, amit korabban terveztem, a web publisher munkat torvényenként egy felorarol 5 percre redukalja, tehat magam alatt vagtam a fat, most aztan vegkepp nem lesz mit csinalnom egesz nap, pedig mar eddig se voltam szuperbizi. Ugyhogy ma csondesen jeleztem, hogy engem esetleg erdekelne ez a tanacsadoi melo, es tetszett a fonoksegnek is az otlet, ugyhogy 1-2 heten belul remelhetoleg el is kezdem az eziranyu treninget. Kerdeztek, hogy melyik terulet erdekelne a torvenyhozason belul, mondtam, hogy talan a penzugyi, mert ahhoz legalabb van valami koze kozgazdasz diplomamnak. Gondolom. Mondtak, oke. (Az erdekesmodon fel sem merult bennuk, hogy se jogi vegzettsegem, se semmilyen ehhez kapcsolodo gyakorlatom nincsen... Gondolom, feltetelezik, hogy ha publikalni tudok, akkor irni se lesz gond. Na, ezzel azert lehet, hogy alaposan melléfognak... De majd ezt jol nem mondom meg nekik. ;o)

Nincsenek megjegyzések: