Google Analytics

péntek, március 31, 2006

Napi okosságok

Kaptam ma egy naptart az egyik kollegamtol az irodaban. (Ugy tunik, most valami naptarosztogatasok ideje lehet, tekintve, hogy elotte sosem kaptam, most meg egy het alatt kettot is...) Szoval kaptam egy naptart, olyan pici, asztali naptar, ami egyszerre csak egy napot mutat, es minden nap fel kell hajtani egy oldalt. Engem ez a resze egyaltalan nem erdekel, mert inkabb az online naptart hasznalom a gepen, amibe mindenfele emlekeztetoket is be lehet allitani, meg ilyeneket, ami az en oregedo es amugy is szelektiv agyamnak nagyon hasznos :o), de ezt megis orommel elfogadtam, ugyanis minden napra van benne egy vicces vagy elgondolkodtato idezet, es ez engem nagyon szorakoztat. ;o) (Bazira unatkozom, mi?) Minden reggel megnezem, hogy mi az aznapi gondolat, majd ha eleg jonak itelem, atemailezem Balazsnak is, hagy oruljon o is velem. :o) (Naluk egyebkent az a szokas, hogy mindenkinek van egy idezet a levelezoben beallitott alairasaban, ami szerintem nagyon eredeti otlet. Balazsnak nem talaltunk még eleg jot, de tobbieken jokat szoktunk szorakozni.)

A mai idezet: "We all like to think we are 'unique' until someone tells us we are 'different'. :o)

Nincsenek megjegyzések: